{-SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH 2020"Today is a gift, do not waste this day for a better tomorrow!"- }

Monday, September 12, 2011

SALAM PERPISAHAN

Baru-baru ni SKDM sering dikunjungi oleh Guru Pelatih daripada IPG Kampus Dato'Razali Ismail. Hmmm agak-agaknya nama SKDM semakin mendapat perhatian. Untuk kali ke 2 bagi tahun ini, SKDM disinggah lagi oleh mereka.

Hari ni nak cerita pasal 2 jejaka hensem (cikgu pratikum yg ditengah tu) dalam gambar ni diapit oleh 2 orang ustazah yg jelitawan.Guru pelatih ini dikenali sebagai :-

1. Muhammad Aizuddin Bin Kasman
2. Mohd Shahmim Ariff Bin Mahamad Nor

Kedua-duanya mengambil major MT1 dan minor PJ. Mereka mula ditempatkan di SKDM pada 3 Julai 2011 hingga 25 Ogos 2011 untuk menjalani sesi praktikum iaitu selama kira-kira 8 minggu. Sepanjang mereka di sini tentu murid-murid bertambah semangatkan? Hehe...Harap-harap biarlah semangat belajar yang meningkat demi mencapai kejayaan dalam pelajaran.

Mungkin belum terlewat untuk pihak sekolah merakamkan ribuan terima kasih di atas usaha dan prestasi yang ditunjukkan oleh kedua-dua cikgu tersebut. Selain itu pihak sekolah juga ingin menyusun sepuluh jari lebih-lebih lagi di bulan yang mulia ini jika ada tersilap kata, terkasar bahasa, terkurang atau terlebih ke, harap-harap dimaafkan. 'Jarum yang patah jgn disimpan di dalam peti, silap dan salah harap dimaafi'.

Semoga pengalaman yang tak seberapa di sini dapat memberi ilham kepada cikgu berdua di masa akan datang apabila bertugas ditempat lain kelak. Keep in touch. :)

No comments: